Priorytet GSM nad ethernetem - jak?

Autor: _THX. <j666_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed, 2 May 2012 13:42:25 +0000 (UTC)

Wyjście na świat mam przez CDMA (modem na usb), ale jednocześnie pracuję w
sieci lokalnej ethernetowej (głównie drukarka, skaner, inne zasoby).
I pomroczność jasna mnie dopadła (Win XP Pro sp 3):
Jak i gdzie mam ustawić, żeby przy jakimkolwiek włożeniu wtyczki ethernetu do
kompa nie rozłączało mi połączenia intrnetowego przez GSM?
Innymi słowy komp traktuje ethernet priorytetowo nad modemem.
A powinno być dokładnie na odwrót.
Sprawę być może komplikuje nieco fakt, że w tej lokalnej sieci ethernetowej
jest router (a nie zwykły switch), tyle że ten router obecnie nie ma wyjścia
w świat - tyle, że być może sieć lokalna o tym nie wie i komunikuje kompom,
że router łączy się z internetem.