Re: XP - położenie pliku wymiany a wydajność.

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Tue, 27 Mar 2012 13:41:35 +0200

On 2012-03-27 12:34, Anerys wrote:

> Użytkownik "Marcin Gala" <m.gala.maupa@.interia.pyly> napisał w
> wiadomości news:jkrubd$lne$1_at_mx1.internetia.pl...

> Piszesz: "...po co jeszcze raz zrzucac na dysk cos co na nim juz
> fizycznie sie znajduje."
> Mnie chodzi o rozszerzeie tej informacji - co miałeś na myśli? Może się
> nie zrozumieliśmy, rozjaśnij więc proszę...

Chodzi mi o "kopiowanie" DO hiberfil-a a więc na dysk zawartosci swapa
który już jest na dysku.
Ktos w poprzednim którymś poscie (2late bodaj) pisał o tym ze w
hiberfil.sys znajduje sie zawartość RAM+swap, na co JoteR odpisał o 3
rodzaju prawdy;) (g....no prawda, gwoli wyjaśnienia).
A ja sie zgodzilem z JoteR-em, dodajac ze na zdrowy rozsÄ…dek kopiowanie
swapa do hiberfile mija siÄ™ z celem, bo zabiera czas i miejsce na dysku,
no bo przecież dane ze swapa na tymże dysku znajdują się cały czas, to i
po (c)h..... je w hiberfile pakowac.
Uff... Mam nadzieje ze odmotałem a nie zamotałem jeszcze bardziej;)

--
Ahmed
- alez wodzu, co wodz???