Re: Windows 8 beta

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri, 23 Mar 2012 14:41:45 +0000

On 23/03/2012 14:37, JoteR wrote:

> Nie, dlatego kieruję cię na grupę sprzętową, gdzie mógłbyś spożytkować
> swoją wiedzę ogromną niewąpliwie bardzo z większym pożytkiem, niż bijąc
> tu bezowocnie pianę.
> Chyba, że nie masz czasu, bo znowu sobie coś gdzieś podłączyłeś...

Co będzie następne? Odeślesz mnie na grupę o grach, bo czyjś laptop nie
nadaje się do grania w Crysis 2 ze maksymalnymi detalami? I co to ma
udowodnić?

> Ale do kogo ta mowa? To nie ja mam problem z podłączaniem monitorów do
> laptopa, zresztą taka niedorzeczna myśl do głowy by mi nie przyszła -
> płacić ciężkie pieniądze za średniej wydajności komputer ze
> zintegrowanym monitorem, klawiaturą, "myszą", głośnikami itp. po to,
> żeby dokupować do niego ponownie monitor, klawiaturę etc. i mordować się
> z podłączaniem tego zestawu, aby upodobnić go do porządnego stanowiska z
> desktopem.
> Odepnij te elektrody od sutków (czy gdzie je tam sobie dzisiaj
> wsadziłeś) i idź sprzedać te światłe rady potrzebującemu koledze na
> [...]

Oh jej, znów wybór milionów ludzi nie zgadza się z Twoim światopoglądem,
jak ty biedaku co rano wstajesz z łóżka? Świat jest taki skomplikowany i
omylny, naprawdę nie zazdroszczę Ci życia.

--
Pozdrawiam,
Kamil