Re: Windows 8 beta

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri, 23 Mar 2012 15:37:30 +0100

"kamil" napisał:

> Jeszcze chce ci się ten wątek ciągnąć?

Nie, dlatego kieruję cię na grupę sprzętową, gdzie mógłbyś spożytkować swoją
wiedzę ogromną niewąpliwie bardzo z większym pożytkiem, niż bijąc tu
bezowocnie pianę.
Chyba, że nie masz czasu, bo znowu sobie coś gdzieś podłączyłeś...

> Adapter HDMI > DVI można kupić w każdym markecie, tylko że laptopa
> też trzeba kupować z głową, a nie Mantę w Biedronce.

Ale do kogo ta mowa? To nie ja mam problem z podłączaniem monitorów do
laptopa, zresztą taka niedorzeczna myśl do głowy by mi nie przyszła - płacić
ciężkie pieniądze za średniej wydajności komputer ze zintegrowanym
monitorem, klawiaturą, "myszą", głośnikami itp. po to, żeby dokupować do
niego ponownie monitor, klawiaturę etc. i mordować się z podłączaniem tego
zestawu, aby upodobnić go do porządnego stanowiska z desktopem.
Odepnij te elektrody od sutków (czy gdzie je tam sobie dzisiaj wsadziłeś) i
idź sprzedać te światłe rady potrzebującemu koledze na pl.comp.pecet.

JoteR