Re: Windows 8 beta

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pûbliçenëmy.pl>
Data: Tue, 20 Mar 2012 18:59:04 +0100

rs <no.address_at_no.spam.pl> wrote:

> no wlasnie o tych zdolnosciach mowie, a raczej ich braku, ktory nie
> pozwala wam pracowac w dowolnych warunkach.

Zdolność do chodzenia po drzewach i innych zabaw niezgodnych z BHP u
większości dorosłych ludzi zanika. Jak dziecko dorośniesz, popracujesz kilka
lat przy tych laptopach to też ci zanikną. Pojawią się za to bóle oczu,
karku, głowy, krzyża, nadgarstków...
Zaprawdę powiadam ci, nie będziesz wiecznie miał dwudziestukilku lat.