Re: Windows 8 beta

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue, 13 Mar 2012 14:48:28 +0100

"kamil" napisał:

> Wskażesz mi tutaj plątaninę kabli, jaka zostanie po wypięciu laptopa ze
> stacji dokujÄ…cej?

Tak, jasne, stacje dokujące są dokładane gratis do każdego laptopa z
marketu.

> Przebijam sobie sutki kablem od Å‚adowarki..

I pod wpływem orgazmu stąd płynącego uparcie głosisz tezę, jakoby laptop był
*równoważnym* zamiennikiem komputera stacjonarnego. Otóż nie jest,
niezależnie od tego, co i gdzie sobie jeszcze podłączysz. Jest zaledwie
nędznym substytutem.

JoteR