Re: Windows 8 beta

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue, 13 Mar 2012 13:24:15 +0000

On 13/03/2012 13:13, JoteR wrote:

> Nie, zostawiasz tę plątaninę (czyli mówiąc wprost: burdel) na biurku/stole.
> To tyle, jeśli chodzi o kłamliwą tezę, jakoby laptop zajmował mniej
> miejsca i tworzył mniejszy bajzel niż stacjonarny.

Wskażesz mi tutaj plątaninę kabli, jaka zostanie po wypięciu laptopa ze
stacji dokujÄ…cej?

http://netbookscoop.com/wp-content/uploads/2009/05/laptop-docking1.jpg

> Jakie jeszcze formy masochizmu uprawiasz?

Przebijam sobie sutki kablem od Å‚adowarki..

> Mhm. Odłożenie komórki na stół też czyni z niej telefon stacjonarny?

Jeśli może pracować jako telefon stacjonarny, to nie?

> Nic zatem dziwnego, że tak świetnie ogarniasz temat.
> Na swój cukrowo-truskawkowy sposób.

Napisał to osobnik bredzący o plątaninach kabli i przyczepkach..

--
Pozdrawiam,
Kamil