komunikat o błędzie przy próbie otwarcia okna "konta użytkownika"

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Fri, 9 Mar 2012 14:12:51 +0100

Witam,
Mój system: WinXP Pro SP3.
Zastosowałem się do zalecenia, aby bieżąco nie pracować na koncie
użytkownika będącego administratorem.
Utworzyłem więc konto z ograniczonymi uprawnieniami.
Z poziomu tego konta chciałem uruchomić polecenie: "control userpasswords2".
Otrzymałem następujący komunikat:
http://img33.imageshack.us/img33/1115/kontal.jpg
Znam nazwę użytkownika posiadającego uprawnienia admina, natomiast nigdy nie
zakładałem hasła. Loguję się na to konto bez podawania hasła.
Wpisałem więc odpowiednią nazwę, a pole hasło pozostawiłem puste.
Po kliknięciu na OK, pojawił się taki komunikat:
http://img849.imageshack.us/img849/1160/komunikatk.jpg
Wylogowałem się z tego konta i zalogowałem na konto z uprawnieniami admina.
Tu sprawdziłem nazwę użytkownika. Była taka, jaką poprzednio wpisałem.
Może "to" działa tylko wtedy, kiedy admin ma ustalone hasło (ja nie mam) ?
Proszę o odpowiedź, dlaczego dane wpisane przeze mnie zostały uznane za
nieprawidłowe ?
I co mam tam wpisać, aby uzyskać dostęp ?
Pozdrawiam