Re: Windows 8 beta

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 6 Mar 2012 20:36:52 +0100

Dnia Tue, 06 Mar 2012 16:30:51 +0000, kamil napisał(a):

> Nadal zapominasz, że dużo ludzi po prostu _pracuje_ na laptopach.
> Podłącza je do różnych sterowników, zabiera do klienta żeby klepać
> faktury na miejscu, programuje czy obrabia dane w samolocie. Tego nie
> zastąpisz ipadem z dotykową klawiaturką i jednym gniazdem do podłączenia
> kabla made by Apple. ;)

I o ile są to osoby, które stosunkowo często się przemieszczają, potrzebują
tego narzędzia pod ręką, czy w końcu ograniczona przestrzeń mieszkalna
niejako wymusza takie rozwiÄ…zanie, to sytuacji pt. kupujÄ™ laptopta i robiÄ™ z
niego zamiennik stacjonarnego komputera, to ja już nie chwytam…

Niedawno zacząłem pracę w nowej firmie. Tak - cała redakcja wyposażona w
laptopy, jako podstawowe narzędzia pracy. Wiele jest argumentów za tym -
owszem. Trafi się wyjazd w delegację, konieczność pracy poza biurem - nie
trzeba wtedy biegać, organizować sprzętu, konfigurować, przenosić danych.
Cacy. Wady? Mnie na tym małym ekranie krew zalewa, jak nie mogę sobie
wygodnie obok siebie rozmieścić źródła materiału, nad którym pracuję i okna
z moją pracą. Dodatkowego monitora nie wyrwę raczej, więc już się
przymierzam do kupna jakiegoÅ› w miarÄ™ taniego, 23" LCDka na IPS i zatargam
do biura. Będzie mi się pracować bardziej komfortowo, a przez to -
wydajniej.

[ Feminizm istnieje tylko po to, żeby brzydkie kobiety zjednoczyć we       ]
[ wspólnotę.                                            (Charles Bukowski) ]