Re: Windows 8 beta

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue, 06 Mar 2012 16:47:42 +0000

On 06/03/2012 16:44, R.e.m.e.K wrote:

> Poza iPadem sa inne, bardziej elastyczne tablety. Po drugie u mnie w domu

Na przykład Asus, który po podłączeniu do klawiatury staje się
netbookiem, tyle że kosztującym sporo więcej. ;)

> dziala drukowanie i skanowanie na drukarce Brother po wifi (sa pewnie i
> drivery do innych drukarek), ktora posiadam, da sie zatem i fakture
> wydrukowac, jesli bylaby potrzeba. Da sie prowadzic korespondencje,
> obslugiwac system webowe, jest tego zatem calkiem sporo jesli ktos by bardzo
> chcial.

Próbowałeś napisać kilka stron tekstu na dotykowej klawiaturze?
Próbowałeś podłączyć ipada do jakiegokolwiek sterownika przemysłowego?
Próbowałeś korzystać z programów księgowych albo kompilatora C++ na
iPadzie? Ano nie ma takich. ;)

--
Pozdrawiam,
Kamil