Re: Windows 8 beta

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Tue, 6 Mar 2012 17:44:03 +0100

Dnia Tue, 06 Mar 2012 16:30:51 +0000, kamil napisał(a):

> Nadal zapominasz, Ĺźe duĹźo ludzi po prostu _pracuje_ na laptopach.
> Podłącza je do różnych sterowników, zabiera do klienta żeby klepać
> faktury na miejscu, programuje czy obrabia dane w samolocie. Tego nie
> zastąpisz ipadem z dotykową klawiaturką i jednym gniazdem do podłączenia
> kabla made by Apple. ;)

Poza iPadem sa inne, bardziej elastyczne tablety. Po drugie u mnie w domu
dziala drukowanie i skanowanie na drukarce Brother po wifi (sa pewnie i
drivery do innych drukarek), ktora posiadam, da sie zatem i fakture
wydrukowac, jesli bylaby potrzeba. Da sie prowadzic korespondencje,
obslugiwac system webowe, jest tego zatem calkiem sporo jesli ktos by bardzo
chcial.
Tego iPada uzywa glownie moj synek do grania, ale zdarzylo mi sie laczyc do
stacjonarki po vnc, gdy bylem kilkaset km od komputera i cos tam pilnego
zrobilem, choc komfortowe to nie bylo oczywiscie.

--
pozdro
R.e.m.e.K