Re: Windows 8 beta

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue, 06 Mar 2012 02:52:03 -0500

On Tue, 06 Mar 2012 08:04:53 +0100, Grzegorz Krukowski
<registered.user_at_op.pl> wrote:

>On Mon, 5 Mar 2012 15:50:18 -0500, rs <no.address_at_no.spam.pl> wrote:
>
>1. Zauważ, że twój przedpiśca przespał ten moment, kiedy komputer z
>bardzo poważnego urządzenia, obsługiwanego pzez kapłanów informatyki,
>zmienił się w narzędzie do rozrywki, obsługiwane przez kogokolwiek.
>2. A już bardzo znaczące jest, w jego przypadku, usilne ignorowanie
>zewnętznych klawiatur, myszek i monitorów oraz stacji dokujących.

wiem. wiem. Radka i jego fobie i skrzywienia znamy wszyscy nie od
dzis, ale tacy userzy tez bywaja.

>3. Windows widać dostał sporego kopa w dupę od Appla i też zauważył,
>że dla sporej części użytkowników ważna jest prostota,
>użytkownikoodporność i wygląd. Nawet kosztem funkcjonalności. Mnie
>ciekawi tylko to, jak MS rozwiąże problem wstecznej kompatybilności
>przy dużej zmianie architektury - rozszczepi linie Windowsów na dwie
>czy w końcu oleje wsteczną kompatybilność (a może to zrobić bez
>problemu bo klienci mogą uciec tylko do Appla).

juz nie raz tak bylo i jakos MS wychodzil obronna reka. inna sprawa,
ze jeszcze nigdy apple nie byl tak silny na rynku, wiec jakby sie cos
miekkiemu obsunelo w pozyskiwaniu klienteli to zawsze snoby moga
uderzyc w makowke, a twardziele w linuchy.
nie instalowalem jeszcze W8, ale z tego co tutaj pisza
experymentatorzy, to za dobrze to nie wyglada. osobiscie nadal jestem
zachwycony W7 i byc moze przyjdzie mi ominac wersje, tak jak to
zrobilem z W95/98/ME i Vista, ale mam nadzieje, ze malkontenci w
czasie testow beta dadza slyszalny znak swojego rozczarowania. <rs>