Re: Windows 8 beta

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Mon, 5 Mar 2012 18:50:53 +0100

Użytkownik ""Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™""
<Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Klawiatura, ekran (wielkosc, w niektorych 'odbijalnosc swiatla'),

Swojego używam w pełnym słońcu, choć ma ekran błyszczący... Jeśli tyko kąt
padania nie zrówna się z kątem odbicia, to nie narzekam

> touchpad, nagrzewanie sie (gdy trzymany na kolanach), brak mozliwosci
> upgrade...

W kilku innym kilkakrotnie wgrywałem nowego BIOSa, karta graficzna też bya
wymienialna...

> Moze za bardzo nie ma alternatywy, gdy chcesz byc mobilny
> (nie wiem jak tablet, nie mialem okazji...). Moze stacjonarnie jest
> wygodny gdy podlaczysz mysz, klawiature, duzy monitor - tylko wtedy
> tradycyjny jest chyba ciagle duzo tanszy.

A śmiardfony ...? :)

> Chyba ze ktos lubi korzystac z komputera lezac, siedzac, srajac.

Zabronisz? :)

> Nie powiesz, ze gdybys mial mozliwosc zeby np. jezdzil za
> toba slugus (tak jak Snoop ma goscia od krecenia blatnow) ktory w

Stać go na to, jego pieniądze.

> kazdym pomieszczeniu w ktorym jestes w 1min tworzyl ci stanowisko
> ze zwyklym PC to kiedykolwiek wybieralbys laptopa.

Wyobraź sobie, ze b. często ja tak. Nic też nie wadzi, by klapa podpinać do
duzego monitora, a nie każdy potrzebuje do przeglądania WWW karty o
wydajności conajmniej Matrox Parhelia z 30'' monitorem... I rozdziałki
powyżej 2k x 1.5k...
Ja wysłyszę różnicę między MP3 320 kbps, a WAV, ale nie mam obsesji i
spokojnie wysłucham muzy z taniego mp3-gracza.
Technika naprzód - tak, indywidualne preferencje - tak (byle bez czynienia
krzywdy innym), bez narzucania swego zdania pozostalym, chcÄ™, wezmÄ™ klapcia,
chcę, peceta blaszanego sobie zażyczę... Ot, tylko tyle.