Re: Windows 8 beta

Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka coâ„¢ <Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka_at_interia.pl>
Data: Mon, 05 Mar 2012 14:18:56 +0100

> Jeśli znalezienie jak zamyka się system zajmuje więcej jak 5 sekund to
> to jest porażka. Pozostałe czynności powinny się zamknąć w 20 sekundach.
> Więc 5-10 minut na całość (bo chyba mówisz o całości łącznie) świadczy o
> totalnej nieintuicyjności interfejsu użytkownika.

Z tymi 20 sekundami to lekka przesada, nawet jak znasz system to nie
zdazysz na wszystko kliknac w tym czasie chyba :)
Przycisk zamknij znalazlem bez problemu, powiedzialbym nawet, ze rzuca
sie w oczy.

A te 5-10 min to mowie o calosci, takze z mala dezorientacja czego
szukac w aero a czego w metro. Ale troche przesadzilem pewnie i tak z
tym czasem, np. chwile mi zajelo szukanie jak umiescic moj komputer
na pulpicie, bo zawsze po instalacji po prostu klikalem start i pokaz
na pulpicie.

Jedyne co jest nieintuicyjne to ten pasek po lewej.