Re: Windows 8 beta

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat 03 Mar 2012 - 23:13:41 MET

On Sat, 03 Mar 2012 21:29:02 +0100, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>Pomijam już przy tym kolejne wersje Office, których aplika-
>cje wyglądają całkiem inaczej, niż reszta systemu i progra-
>mów.
>
>Wszystko, wydaje mi się, tylko w imię stworzenia jednej plat-
>formy systemowej dla telefonów, tabletów i komputerów, co
>jest według mnie nierealnym, utopijnym pomysłem.

to moze ci sie wydac sie utopijne, ale w tym kierunku idzie postep
technologi i kultury obcowania ze sprzetem komputerowym. przeciez
coraz wiecej (przecietny, albo i nawet lekko ponad przecietny
odbiorca) robimy juz na telefonach. kiedys zeby odpowiedziec na
poczte, polazic po sieci, pograc musiales usiasc przed komputerem.
teraz to samo robisz z poziomu lelefonu i bezprzewodowo. tak. zmieramy
w kierunku integracji sprzetu komputerowego i jego maksymalnej
mobilnosci. swiat sie zmienia i to co dzis sie wydaje utopia, jutro
staje sie rzeczywistoscia. <rs>