Re: Jak skopiować pliki z zepsutego HD?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 23 Feb 2012 - 17:53:04 MET

Dnia Wed, 22 Feb 2012 17:57:55 +0100, To Ja napisał(a):

> Sukces.
>
> Zrobiłem próbę z kopiowaniem pod Knoppixem w wersji 6.7.1
> i poszło gdy partycja docelowa była sformatowana jako FAT32.
> Próba skopiowania na partycję NTFS nie udała się, co było
> do przewidzenia.:-)
>
> Ale rozwiazaniu już mam.
>
> Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie rady i pozdrawiam.

Na przyszłość zainteresuj się programem R-Studio NTFS. Nie ma dla niego
żadnego znaczenia, czy dysk jest czy nie jest obsługiwany przez Windows
ani stan jego sektorów. Dysk sam znajdzie, wyszuka na nim partycje,
odtworzy system plików na podstawie zachowanych fragmentów MFT i pozwoli
wykopiować to co tylko zechcesz. Aktualny stan prac jest zapisywany do
pliku, można je w dowolnym momencie przerwać i do nich powrócić. Można
też zrobić image dysku i na nim pracować, a oryginał odłożyć na
półeczkę. Przy tych możliwościach, cenę ma więcej niż przyzwoitą.

--
M.
/odpowiadając na priv zmień px na pl/