Re: hasło do własnego komputera :)

Autor: PP <pp_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Feb 2012 - 21:39:14 MET

> Fajnie :)
> Tylko aby to zrobić, to trzeba to robić z konta które już _jest_ kontem
> administracyjnym.
> IMO konto - z którego system kolegi PP woła o hasło do konta
> administracyjnego, nie jest kontem administracyjnym, więc polecenie
> skończy się błędem.
> Pozostaje włam do systemu.

Uściślę co do XP, konto na którym pracuję jest wyświetlane w panelu
sterowania jako Administrator komputera , natomiast ale nie nazywa siÄ™
Administrator :) jeśli moja aplikacja jeszcze raz zawoła o konto
admnistratora to wpiszę swoje konto i hasło do niego, nie pamiętam kiedy
komputer się dopominał wpisania administratora i hasła więc nie mogę
sprawdzić od ręki.
Dziękuję za rady, powinienem już wybrnąć.
Piotr