Re: Jak skopiować pliki z zepsutego HD?

Autor: To Ja <To_at_Ja.pl>
Data: Wed 22 Feb 2012 - 16:21:21 MET

> Eeee.... bo to w command line "z palca" trzeba ... :)

Dzięki Poszło piorunem. Nawet myśl żeby tak spróbować
przeszła mi przez głowę, ale gdy w tzw. międzyczasie
w Internecie znalazłem stronę
http://fat32format.softonic.pl/download
wg której wpierw musiałbym zgodzić się na warunki
zainstalowania jakiegoś programu, który potem pozwoliłby
mi ściągnąc ten fat32format, to pomyślałem, że pies jest
gdzieś indziej pogrzebany.:-)
Najważniejsze że poszło.
Jeszcze raz dzięki.
Pozdrawiam