Re: W7HPx64 - Problem z systemem (Schannel ?)

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri 17 Feb 2012 - 22:14:38 MET

U偶ytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisa艂 w
wiadomo艣ci news:jhmdqv.99o.1@pb2004.pl...
> U偶ytkownik cac napisa艂:

> Domy艣lne to powinno by膰 0.

Zw艂aszcza w systemie, gdzie jest ma艂o pami臋ci do dyspozycji, jak np. na
laptopie, z kt贸rego pisz臋. Jednak tam, gdzie jest jej du偶o (na drugiej
maszynie co mam), nie kr臋puj臋 si臋 da膰 jedynki. Zysk - przy kopiowaniu du偶ych
porcji danych szybciej to leci - glowica dysku nie lata tak cz臋sto mi臋dzy
odczytem 藕r贸d艂a, a zapisem celu. Poza tym, maj膮c 600 mega danych (na tyle
mniej-wi臋cej oceni艂em korzy艣膰 z bufora) przewalam je praktycznie jednym
odczytem ze 藕r贸d艂a - w sensie 偶e najpierw czyta 藕r贸d艂o, a potem jeden zapis
do celu, nie musz膮c skaka膰 co kilka MB do 藕r贸d艂a, rzecz potrafi p贸j艣膰
szybciej nawet kilkakrotnie - co w buforze, to spokojnie sp艂ywa, gdzie ma
sp艂yn膮膰 i rzadko mu co艣 przeszkodzi. Tak to wygl膮da w zachowaniu si臋. A jak
potrzeba wi臋cej pami臋ci systemowi bo mu si臋 ciasno, to przecie偶 i tak j膮
sobie odbierze. Na du偶ej maszynie mam du偶y bufor (przy 2.5 giga RAM), ale
jak trzeba, system nie b臋dzie kr臋powa艂 si臋 dzia艂a膰 przy 2.4 giga zaj臋tego,
nie majac swapa (normalnie mam w艂膮czony). Wykona艂em tak膮 pr贸b臋 i ani na
moment nie zdestabilizowa艂 si臋, bufor po prostu zmala艂. No, jasne, ze jak
co艣 zechce wyj艣膰 ponad dost臋pne mo偶liwo艣ci, to r贸偶nie lekkop贸艂艣miesznie mo偶e
si臋 zdarzy膰.

--
Pod 偶adnym pozorem nie zezwalam na wysy艂anie mi jakichkolwiek reklam,
og艂osze艅, mailing贸w, itd., ani nawet zapyta艅 o mo偶liwo艣膰 ich wysy艂ki.