Re: W7HPx64 - Problem z systemem (Schannel ?)

Autor: cac <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Feb 2012 - 21:43:54 MET

> Oceniam na bardzo dobrze. Widać jednak, że w tle co jakiś czas odezwał się
> jakiĹ› program (...)

teraz patrzę - mógł to być Live Mesh niewyłączony (bo schowany w trayu),
który synchronizował kilka plików, które zmieniałem w tym czasie na innym
komputerze objetym synchronizacjÄ… z komputerem badanym

> (...) Umknęło mi, czy pytałem - transfer dla dysku UDMA, czy PIO?

rejczel UDMA

> Wniosek - pozostaje jednak szukać w systemie (...)

na noc zapuszcze jeszcze hddscan lub victoria w tescie odczytu - to
czasochłonna operacja a pracować na czymś muszę :)
odezwe sie jutro.