Re: Kasperski zatrzymał mi peceta.

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat 11 Feb 2012 - 19:39:36 MET

Użytkownik "Paweł U." <pawel_u@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:4f363a8b$1@news.home.net.pl...
> następnie profilu użytkownika. Ładowanie to trwało kilkanaście minut. W
> tym czasie nie dało się nic zrobić na komputerze - był prawie zamrożony.
> Po

Przy transferze który z UDMA przeskoczy w PIO - bardzo prawdopodobne.

> kilku minutach oddechu, gdy zastanawiałem się co może być powodem,
> automatyczna poprawka od Microsoftu o szóstej. Podjąłem decyzję o
> odinstalowaniu Kasperskiego. Laptop odetchnął.

Możliwe przy konflikcie antywirusów. I tak dobrze, że coś chciał zrobić.
Mnie jak WU dołożył Essentials-a, to w ogóle się musiałem nacudować, żeby z
tego wybrnąć - komp zamarzał zupełnie, tylko mysza fruwała.

> Mam pytanie: czy to jakiś jednostkowy przypadek, czy zdarzenie u kogoś tez
> wystąpiło i jak sobie poradził?

Z kombinacją Avast i MSE tak - w trakcie ładowania systemu, udało mi się
szybko wyłączyć osłony Avast (na szczęście nie zamrażał się od razu),
odinstalować MSE, wszystko wróciło do normy.

> Mam teraz zaporę i antywirusa od Microsoftu, ale nie czuję się pewnie. Do

Może być. Lepszy taki, jak żaden.