Re: Prawdo to ze: Windows 7 Home nawet premium nie nadaje się do firmy z bardzo wielu powodów ?

Autor: DooMiniK <bachus_at_bachus>
Data: Sat 11 Feb 2012 - 12:10:14 MET

On 10/02/2012 17:46, Wojtek wrote:
> "Windows 7 Home nawet premium nie nadaje się do firmy z bardzo wielu
> powodów !
> Po pierwsze pracuje dużo wolniej...
> Po drugie Defender w Windows 7 jest dużo silniejszym zabezpieczeniem niż
> dowolny antywirus. Instalując sobie coś w zastępstwie Defendera
> osłabiamy gwałtownie obronne właściwości samego Windowsa, i dodatkowo
> spowalniamy jego pracę niemniej gwałtownie.
> Windows 7 Home nie nadaje się do Firmy, to zabawkowe rozwiązanie"
>
> Info znalezione na stronie: http://turko.pl/

Dziwna sprawa. Wyobraziłem sobie Pana Bogusława Turko jako osobę dobrze
po 50-tce ze sporym doświadczeniem sprzed dekady (znajomość edytora
tekstu TAG i mającą w jednym palcu programowanie aplikacji dla DOS).
Dodatkowo z zamkniętymi oczami potrafią ustawić zworki na SB 32 na
(karta ISA).
Takie programy były kiedyś pisane świetnie, bezawaryjne, przyjazne
użytkownikowi, obsługiwane wyłącznie klawiaturą. Do dzisiaj są w wielu
instytucjach budżetowych i serwuje je NetWare.
Osoby takie przy zdzerzeniu się z nową rzeczywistością (Windowsy, PnP
i SQL) stały się 'hejterami' ('za moich czasów to było prawidzwe IT!).

Na zdjęciu widać, że Pan się trzyma lepiej, niż nie jeden 30-latek, no
ale firma od 1975:
http://www.goldenline.pl/boguslaw-turko

--
Dominik Siedlak (bachus)