Re: Konfiguracja wielosystemowa - Windows, Linux, FreeDos

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 08 Feb 2012 - 23:10:34 MET

Dnia Sun, 05 Feb 2012 20:51:36 +0100, Przemek napisał(a):

> tu się zgadzam

Choć coraz bardziej kusi mnie podpinanie kolejnych dysków, jako folderów
jednego z napędów. O ile mniej literek i kombinowania. Tylko jeszcze to w
praktyce przetestować muszę.

> nie każdy to potrafi, dotknij swojego czoła

Nie pytałem, czy potrafię, pytałem czy mogę. :D

> tak, trenowałem

Chociaż tyle dobrze.

> na maszynach wirtualnych nie wszystko chodzi

Co Ci pod freeDOS nie będzie chodzić na wirtualnej maszynie? :-O

> Dobra! nie pitol, szukam porady do tego, o co pytam

Ukryj partycje dla freeDOS, zainstaluj, odkryj partycje, dopisz odpowiednie
rzeczy do bootmanagera - możliwe, że zadziała.

[ Żyjemy nie tak, jakbyśmy chcieli, lecz tak, jak możemy.       (Menander) ]