Facebook - problem z wyświetlaniem filmów

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Wed 08 Feb 2012 - 10:56:16 MET

Od wczoraj mam problem z Facebookiem. Wyświetla on filmy niezależnie czy z
Youtube czy też Vimeo dodając po bokach przewijacze pod spodem i z prawej
strony. Wkurza mnie to niemiłosiernie bo są one potrzebne niczym dziura w
moście a przysłaniają częściowo obraz w niewielkim stopniu.

Wygląda to w następujący sposób.

http://dl.dropbox.com/u/6363754/facebook%20problem.jpg

dodam, że dzieje się to niezależnie od przeglądarki oraz komputera.
Sprawdzałem na 3 różnych kompach. W przypadku Google Chrome działało dobrze
dopóki nie wyczyściłem cache przeglądarki. Czyszczenie cookies także nie
pomaga.

Opera ma natomiast pasek przewijania tylko z boku a nie wyświetla od spodu.