Re: svchost.exe w W7

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Tue 07 Feb 2012 - 18:14:03 MET

Użytkownik Jadryś napisał:

> Wręcz przeciwnie, jest za co.. - zajęłoby mi dużo więcej czasu, no i
> kolejnych pytań żeby dojść do procesu obciążającego procesor.
>
> Jednak problem nadal istnieje.. Wczoraj po wyłączeniu z auto-startu
> Windows programu Connectify, i mimo tego że kilkakrotnie restartowałem
> system nie było żadnych anomalii w pracy procesora. Jednak dzisiaj
> włączam kompa, łączę z netem no i zajęcie procesora wynosi 75%...
> Oczywiście przez proces " uponhost " , widać że to jednak chyba nie
> Connectifi obciąża procesor. - gdy zrestartuję usługę uponhost i włączę
> [...]

Nad czym tu dumać? Wiesz co to jest ten uponhost? To nie jest na pewno
usługa systemowa. Jeśli wiesz od czego to jest spróbuj zaktualizować ten
soft. Jeśli nie wiesz sprawdź czy to nie jest jakiś komponent malware
np. na virustotal.com. Na tą drugą możliwość wskazuje brak konkretnych
wyników w Google dla słowa uponhost.

--
Piotr Borkowski