Re: svchost.exe w W7

Autor: JadryÅ› <Ilich_at_yahoo.com>
Data: Tue 07 Feb 2012 - 15:21:46 MET

W dniu 2012-02-07 11:45, kamil pisze:

> Nie ma za co, dużo nie zrobiłem. :-)

Wręcz przeciwnie, jest za co.. - zajęłoby mi dużo więcej czasu, no i
kolejnych pytań żeby dojść do procesu obciążającego procesor.

Jednak problem nadal istnieje.. Wczoraj po wyłączeniu z auto-startu
Windows programu Connectify, i mimo tego że kilkakrotnie restartowałem
system nie było żadnych anomalii w pracy procesora. Jednak dzisiaj
włączam kompa, łączę z netem no i zajęcie procesora wynosi 75%...
Oczywiście przez proces " uponhost " , widać że to jednak chyba nie
Connectifi obciąża procesor. - gdy zrestartuję usługę uponhost i włączę
Connectify procesor pracuje na minimalnych obrotach 0-10% natomiast gdy
uruchomiÄ™ Connectify bez restartu uponhost to nic sie nie zmninia -
zajęcie CPU 70-90%.., wystarczy jednak rozłączyć połączenie przez
Connectify żeby praca procesora wróciła do normy. Rozumiesz coś z tego?