Re: Konfiguracja wielosystemowa - Windows, Linux, FreeDos

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Sun 05 Feb 2012 - 15:12:59 MET

Dnia Sun, 05 Feb 2012 13:49:30 +0100, Przemek napisał(a):

> Czy mógłby mi ktoś pomóc i powiedzieć mi co po
> kolei mam zrobić? (Na początek zrobiłem dysk naprawy Windows...) Proszę
> o pomoc :)

Ja bym zrobił tak:
Płytkę na czytnik i zabutować komp z niej. Sprawdzić czy instalator
rozpoznaje partycje i umożliwia formatowanie. Jeśli tak, to sformatować,
zainstalować i zrestartować komp. Teoretycznie Grub powinien wykryć nową
partycję z systemem i dopisać sobie opcję. Jak nie, to RTFM :)

--
Jacek