Konfiguracja wielosystemowa - Windows, Linux, FreeDos

Autor: Przemek <p-b-2malpa_at_gazeta.kropka.pl>
Data: Sun 05 Feb 2012 - 13:49:30 MET

Witam.
Mam laptopa firmy Dell. Razem z nim otrzyma艂em na p艂ytce system FreeDos.
Na laptopie jest jeden dysk, z wieloma partycjami. Na tych partycjach
mam Windows 7 Pro i Linux Suse 12.1. Zosta艂o mi na ko艅cu kilka
gigabajt贸w nieprzydzielonego obszaru. Chcia艂bym w zwi膮zku z tym zrobi膰
partycj臋 z tego obszaru i zainstalowa膰 na niej FreeDos. M贸j bootloader
to Grub. Nie wiem jak si臋 do tego zabra膰, aby czego艣 nie popsu膰. Czy w
og贸le da si臋 tak zrobi膰? Czy m贸g艂by mi kto艣 pom贸c i powiedzie膰 mi co po
kolei mam zrobi膰? (Na pocz膮tek zrobi艂em dysk naprawy Windows...) Prosz臋
o pomoc :)
Pozdrawiam, Przemek