Re: Wirtualne poszerzenie ekranu w Windows 7

Autor: Wojciech Wrodarczyk <w.wrodarczyk_at_wp.pl>
Data: Mon 23 Jan 2012 - 17:16:57 MET

W dniu 2012-01-16 10:20, PP pisze:
> Witam
> Mam sprzęt z niezbyt typową rozdzielczością, co utrudnia a
> niejednokrotnie uniemożliwia mi pracę ( HP 210 mini ), wiele programów
> nie może przeskoczyć etapu instalacji, bo nawet nie mogę zobaczyć gdzie
> kliknąć, informacje z procesu instalacji są już poza ekranem.
> Czy istnieje jakiś program w którym obszar ekranu byłby przesuwalny i
> obejmował większy obszar niż fizyczna rozdzielczość monitora ?
> Nie chcę rezygnować z doskonałej mobilności tego modelu a wydajność jest
> wystarczająca do zadań, więc odrzucam rady typu wymiana sprzętu :)
> [...]
Przyłączam się do pytania, kiedyś w starych laptopach (z czasów matryc
pasywnych) niektóre sterowniki vga umożliwiały wybranie rozdzielczości
wirtualnej innej niż natywna.
Wówczas pulpit przesuwał się po ekranie wraz z myszką.
Niestety od dłuższego czasu szukam takiego rozwiązania w postaci
dodatkowego softu do użycia np. na starszy netbookach z rozdz. 800x600
czy 1024x600, gdzie wiele okien wyskakuje poza ekran.
Czy ktoś zna może takowy soft?
pozdr
\ww