Wirtualne poszerzenie ekranu w Windows 7

Autor: PP <pp_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Jan 2012 - 10:20:17 MET

Witam
Mam sprzęt z niezbyt typową rozdzielczością, co utrudnia a niejednokrotnie
uniemożliwia mi pracę ( HP 210 mini ), wiele programów nie może przeskoczyć
etapu instalacji, bo nawet nie mogę zobaczyć gdzie kliknąć, informacje z
procesu instalacji są już poza ekranem.
Czy istnieje jakiś program w którym obszar ekranu byłby przesuwalny i
obejmował większy obszar niż fizyczna rozdzielczość monitora ?
Nie chcę rezygnować z doskonałej mobilności tego modelu a wydajność jest
wystarczająca do zadań, więc odrzucam rady typu wymiana sprzętu :)
Piotr