Dziwna przypadłość explorera?

Autor: Adam Wróblewski <adam9870_at_gmail.com>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 17:13:16 MET

Witam,

System Windows 7, zdaje się Home Premium, na laptopie ASUS.

System posiada dwa konta. Jedno konto - przyjmijmy na potrzeby tej
wiadomości - o nazwie PIERWSZY. Drugie konto - przyjmijmy na potrzeby
tej wiadomości - o nazwie DRUGI. Drugie konto jest zwykłym
użytkownikiem. Po zalogowaniu się na nie, mam na pulpicie np. ikonę
Komputer. I muszę kliknąć na nią nie dwa, ale trzy razy, żeby
otworzyło mi się okno Komputer. Przypisanie dla konta DRUGI uprawnień
administracyjnych nie rozwiązuje problemu. Na koncie PIERWSZY jest
normalnie.

Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim.

Proszę o sugestie.

Pozdrawiam.