Re: witam i pytam

Autor: Jan <kwlsk5_at_gmail.com>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 07:56:38 MET

On 18 Sty, 17:55, "Piotr Palusinski" <perfekt...@invalid.wp.pl> wrote:
> Innews:2268e07f-3f90-4a93-b09d-2955ce60aa05@t13g2000yqg.googlegroups.com,
> *Jan* <kwl...@gmail.com> typed:

> http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=plhttp://www.centrumxp.pl/Uaktualnienia/84,1,kategoria,Windows_XP.aspx
> (tu dla Visty, Ty zmien na XP)http://www.autopatcher.com/forums/topic/368-autopatcher-vista-x64x86-...http://catalog.update.microsoft.com/v7/site/search.aspx?q=vistahttp://www.thevista.ru/forums.php?m=posts&p=135472#135472http://www.autopatcher.com/forums/topic/368-autopatcher-vista-x64x86-...
> [...]

Panie Piotrze, dziękuję za dobre chęci, ale jednak mam pewne problemy/
niejasności. Podczas poszukiwań poprawek na podanych adresach
zauważyłem coś takiego jak obraz *.ISO zawierający poprawki do różnych
wersji Windowsów. Jednak nie była to wersja najświeższa czyli
obejmująca styczniowe opublikowane już przez Microsoft łatki na
system. Marzy mi się zestaw łatek łatwy do pobrania-żeby nie trzeba
wyłuskiwać ich ręcznie. Okres od wydania SP3 do chwili obecnej.
Idealnie gdyby był to pakiet tylko do win xp sp3, nie zaś do całej
rodziny WIndows.