Re: pare pytan odnosnie win 7

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Thu 19 Jan 2012 - 23:32:12 MET

> Krecisz...

ale gdzie tam- mam jednego, starszego /ale ciagle jarego/ lapka z
licencja na win xp, na tym lapku chodzi windows 7 /boksowa wersja: w
przedsprzedazy na amazonie mozna dostac naprawde spore znizki/,
przychodzi nowy laptop /stary albo pojdzie do rodziny, albo na
sprzedaz/ z oemowa wersja win 7- ja chcialbym przeniesc /zanim
zostanie zaktywowana, tj. przed wlaczeniem kompa podlaczonego do neta/
na starego lapka, a na nowym zainstalowac wersje boksowa. proste,
prawdaz :)?
tak czy siak- jezeli
a. windows po raz pierwszy nie bedzie wystartowany i nie bedzie zgody /
ani jej odmowy/ na warunki EULA, badz
b. zgoda taka zostanie uzyskana, ale komp nie bedzie mial dostepu do
sieci

to czy bedzie ją /w sensie: licencję windowsa/ "przenieść" na inny
komputer, i tam ja "zaktywować"? tak aby sie np przy updacie nie
wywalało ze jest to nielegalna kopia /tak, wiem, jest to niezgodne z
licencją OEM.../

pozdrawiam
szymon