pare pytan odnosnie win 7

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Thu 19 Jan 2012 - 14:29:59 MET

witam!
mam pytanie: mam lapka z win 7 pro oem, mam /legalna!/ plytke z
windowsem 7 ultimate /box/- czy po zmianie dysku w laptopie, przy
ponownej instalacji moge uzyc dysku ultimate i wpisac tam kod windowsa
7? po prostu zeby nadal miec tego windowsa 7 pro na tym samym kompie,
tylko na innym dysku.
robienie kopii zapasowej na zewnetrznym dysku i poznej jej
przywracanie niestety nie wchodzi w gre.
po drugie- jakbym mial swiezego lapka z windowsem 7 /niech bedzie-
pro/, i zanim bym go odpalil i zgodzil sie na warunki lecencji, po
prost uzyl jego kodu na innym sprzecie z takim samym windowsem- czy to
by dzialalo /tak, wiem, byloby to niezgodne z licencja/? oczywiscie,
zdaje sobie sprawe ze juz tego kodu bym nie uzyl na tym laptopie

pozdrawiam,
szymon

ps. jesli odpowiedz na pierwsze pytanie jest negatywna- to macie moze
jakies namiary skad mozna sciagnac *niezmodyfikowany* obraz iso
windowsa pro? bo ze strony MS to chyba tylko Enterprise idzie
sciagnac...