Re: Większa czcionka w W7

Autor: JadryÅ› <Ilich_at_yahoo.com>
Data: Tue 17 Jan 2012 - 19:42:27 MET

W dniu 2012-01-17 18:42, Radosław Sokół pisze:

> To sam sobie strzeliłeś w kolano.
>
> 17" to mały ekran, a w panoramie jeszcze w sumie mniej. Na
> "zwykłym" 17" normalna rozdzielczość to 1280x1024 i już ona
> daje dość mały piksel (dla porównania, panele 19" mają taką
> samą rozdzielczość). Panoramiczne 17" powinno mieć coś koło
> 1400x800, albo nawet 1300x750. Wybrałeś panel z małą przekątną
> i malutkim pikselem, podczas gdy Windows jest projektowany na
> 96 dpi.
>
> Przy rozdzielczości 1600x900 ekran panoramiczny powinien mieć
> 16.5" szerokości i 9.5" wysokości mniej więcej, a więc co naj-
> [...]

Tylko gdzie można kupić takiego laptopa z z 19sto calowym wyświetlaczem?
Byłem w kilku sklepach i wybrałem taki którego parametry były
najbardziej mi odpowiadajÄ…ce.

> Bo panele panoramiczne są bez sensu i mają za małą wysokość.
> W panoramie dopiero 22" ma sensowny rozmiar na wysokość!
>
> Podsumowując, kupiłeś sobie komputer który nie jest wygodny
> ani jako przenośny, ani jako stacjonarny, a do tego ma złe
> proporcje obrazu.

No to po kiego grzyba producenci pchajÄ… ten system stworzony do
określonych parametrów sprzętu do każdego laptopa??

No i właśnie taki ekran mam w stacjonarnym kompie, ale na nim mam
zainstalowany Windows XP i Linuksa. I jak na razie nie zamierzam
zmieniać konfiguracji tego kompa.

Podsumowując, nie sądziłem że po pozytywnych recenzjach użytkowników
m.in. na tej grupie najnowszy system z Redmont może okazać się takim
nieużytkiem.