Re: XP i WiFi

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Tue 17 Jan 2012 - 03:59:55 MET

Użytkownik " Paweł Tański" <ptanski@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jf27pb$jp8$1@inews.gazeta.pl...
> Wszelkie wskazówki mile widziane.

Jak nie wpiszę danej sieci na listę do połączenia się, to się nie połączy...
przynajmniej u mnie, taka powiedzmy, blokada pasywna. Jak sieć jest, to ją
usuwam z listy... Na Laptopie mam Wi-Fi z szyfrowaniem, wokół lata też kilka
sieci otwartych i komp nie próbuje łączyć się z nimi, nawet, jeśli sieć
główna nie działa, a otwarte są ogólnodostępne. Ale wystarczy, że wpiszę na
listę i łączy się samo.