Re: Konwersja web do PDF, XPS

Autor: _ąćęłńóśźż. <j666_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 14 Jan 2012 - 12:53:00 MET

A Twoja wersja Acrobata Reader nie ma opcji czytania stron wwww (adresów www)?
Z podaniem liczby poziomów podstron itp.?
No i jeszcze on-line coś tam (jakąś konwersję) oferują.

Kiedyś do niektórych dukarek były dodawane świetne programiki do otwierania
stron www dla ich dalszego druku na papierze (np HP kiedyś dodawał, później
chyba przestał).

Tak czy inaczej podejrzewam OO o rozjeżdżanie, przy rozjeżdżaniu plików RTF
tak mnie to wkurzyło, że w końcu odinstalowałem OO i kupiłem nową licencję na
MS O (niestety).

-----