Konwersja web do PDF, XPS

Autor: Gil <gilboamountains_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 11 Jan 2012 - 05:12:17 MET

Troche to będzie zagmatwane i trudne w odbiorze za co przepraszam.
Wyświetlam tutorial z textem i tabelkami, obrazkami JPG.
Stronę sejwuję jako HTML i potem ładuję do Open Ofisa.
Wszystko ładnie wygląda ale jak chcę wydrukować to tekst i tabelki są rozjechane.
Najlepiej to widać jak daję sejwa do PDF albo XPS. Juz w podglądzie nic kupy
się nie trzyma.
Przestawiłem drukarkę na "landscape" ale konwersja do PDF i XPS dalej jest na
A4 pionowo.
Moje pytanie jest jak wydrukowac poprawnie tutorial
http://deepskystacker.free.fr/english/index.html
na A4 pionowo lub poziomo aby był wysiwig.
Drukowanie z przeglądarki z opcją - strona w poziomie nie daje rady.