Re: Windows 7 plus 2x WinXP na jednym dysku - czym ukryć nieaktywne?

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Sun 08 Jan 2012 - 14:04:36 MET

Użytkownik Irokez napisał:
> Zrobiłem 3 partycje w tym 2 podstawowe, na jedną poszedł Xp, po
> instalacji zabrałem literkę z partycji gdzie ma iść Win7
> Potem postawiłem Win7 i w nim zabrałem literkę z partycji z WinXP
> Więc uzyskałem to "ukrycie". Teraz pora na taki trik z 2x WinXP i Win7

To z BootUs będziesz miał o tyle łatwiej, że bootmanager może
automatycznie ukrywać partycje podstawowe innych systemów. Będziesz je
widział w menedżerze dysków, ale będą niedostępne dla systemu.
I z Windows7 działa doskonale, przez pewien czas miałem na dysku Vistę,
XP i Windows7 beta, bez żadnych zgrzytów.

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl