Re: Windows 7 plus 2x WinXP na jednym dysku - czym ukryć nieaktywne?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Tue 03 Jan 2012 - 20:45:19 MET

Użytkownik "Roman Sąsiada" <nie.lubie.spamu@i.hate.spam> napisał w
wiadomości news:jdt63i$j7j$1@inews.gazeta.pl...
> Trochę późno, ale pozwolę sobie odpowiedzieć: ja używam do tego
> http://www.boot-us.com/ i bardzo sobie chwalę.

Jak działa z Win7 to fajnie. Poczytam i potestuję.
Na razie mam 7 i jedną partycję WinXP
Zrobiłem 3 partycje w tym 2 podstawowe, na jedną poszedł Xp, po instalacji
zabrałem literkę z partycji gdzie ma iść Win7
Potem postawiłem Win7 i w nim zabrałem literkę z partycji z WinXP
Więc uzyskałem to "ukrycie". Teraz pora na taki trik z 2x WinXP i Win7

Pozdrawiam

--
Irokez