Re: Windows 7 Starter - haslo

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 02 Jan 2012 - 06:51:39 MET

In news:boq1g71q4038felt99qakvo7iagkf7svbq@4ax.com,
*Uzytkownik* <adresss@poczta.pl> typed:
> Czesc,
>
> mloda osoba dostala netbooka z Windows 7 Starter, zalozyla haslo
> (jedyny user w systemie z prawami admina) i .....zapomniala po 2
> tygodniach niekorzystania z komputera. W trybie awaryjnym nie pojawia
> sie konto administratora (nadal pyta sie o haslo usera/admin).
>
> Jak sie dobrac do tego konta aby usunac haslo? Ja nie mam
> doswiadczenia w hackowaniu Windowsa.

http://www.poradykomputerowe.pl/bezpieczenstwo_komputera/resetowanie_zapomnianych_hasel_w_windows-630.html
http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/
instrukcja
http://www.hackme.pl/readarticle.html?article_id=146

W Win7 oprócz konta uzytkownika o prawach administratora jest jeszcze
jedno konto o nazwie Administrator, z pustym haslem.
Domyslnie jest ono wylaczone, ale mozna je wlaczyc z poziomu odpowiedniego
narzedzia np.:
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/bootdisk.html

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx