Re: _Nieudana reinstalacja XP.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 01 Jan 2012 - 16:49:07 MET

In news:jdpual$91b$1@inews.gazeta.pl,
*_THX.* <j666@WYTNIJ.gazeta.pl> typed:
> Chyba mi się coś udaje (kłopot z niestartującym SFC /SCANNOW opisywany w
> internecie, ale bez tego rozwiązania):
>
> W rejestrze w:
> My Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Mcrosoft\Windows
> NT\CurrentVersion\WinLogon
> w ogóle brakowało klucza SfcScan (ale był SFCDisable z poprawną wartością
> = 0).
> Dodałem więc rećznie klucz SfcScan z wartością REG_DWORD = 0x2 i po
> restarcie WFP zaczął skanowanie :-))
>
> (to wszystko po ataku wirusa/malware w ubiegłym miesiącu).

SFCScan odpowiada za mechanizm ochrony plików systemowych przed modyfikacją
(Windows File Protection), a nie o chkdsk.
W google możesz poszukac takich porad jak np.Picasso podaje coś innego, a to
jest błędna porada:
 http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=9534

Pisałem o tym wiele razy - mozna poszukać w archiwum grup

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx