Re: _Nieudana reinstalacja XP.

Autor: _THX. <j666_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 01 Jan 2012 - 16:32:37 MET

Chyba mi się coś udaje (kłopot z niestartującym SFC /SCANNOW opisywany w
internecie, ale bez tego rozwiązania):

W rejestrze w:
My Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Mcrosoft\Windows
NT\CurrentVersion\WinLogon
w ogóle brakowało klucza SfcScan (ale był SFCDisable z poprawną wartością =
0).
Dodałem więc rećznie klucz SfcScan z wartością REG_DWORD = 0x2 i po
restarcie WFP zaczął skanowanie :-))

(to wszystko po ataku wirusa/malware w ubiegłym miesiącu).

-----
> Serwis Workstation nie chce wystartować.
> "Start" nie pomaga.
> Za mną już:
> * odinstalowanie i zainstalowanie 'Client for MS Networks';
> * podmiana pliku rdpdd.dll;
> * podmiana pliku MUP.SYS;
> * próba uruchomienia sfc /scannow (Windows File Protection could not
initiate a scan of protected system files. The specific error code is
0x000006ba [The RPC server is unavailable.]);
> * próba uruchomienia enable RpcSs SYSTEM_AUTO_START ('enable' is not
recognized as an internal or external command, operable program or batch
file);