Re: Poprzycinany tekst

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 27 Dec 2011 - 18:14:59 MET

In news:4ef9d037$0$1442$65785112@news.neostrada.pl,
*Zofia* <abc@def.com> typed:

> Muszę się przyznać, że nic z Twoich Piotrze odpowiedzi nie rozumiem. :-(
>
> Może źle określiłam mój problem jako "poprzycinany tekst", ale myślę, że
> to co
> pokazuje siÄ™ na grupie wystarczajÄ…co ilustruje o co mi chodzi.
> Jestem pewna, że kiedyś tak nie było, ale nie wiem co się zmieniło w
> międzyczasie.
> Jedyne co przychodzi mi do głowy to fakt, że kiedyś używałam Internet
> Explorera,
> a teraz używam FireFoxa. Ale czy to mogłoby mieć taki skutek?

Nie, to nie wina przeglÄ…darki, a Twojego czytnika Outlook Express, a raczej
Twojego nawyku pisania..
Ustaw zawijanie tekstu na np. 76 znaków lub w/g uznania.
W czasie tworzenia postu, pisz tekst jednolicie bez uzycia klawisza ENTER na
końcu linii, jak skończysz zdanie i chcesz przejść np. do nowej linni, to
wtedy klepnij ENTER.
Lub użyj OE PowerTool http://www.grzegorz.net/oe/oept.php?lang=pl
albo OE-QuoteFix http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

PS.
Co do pisania w html'u, to zaproponowałem Ci pisanie poczty, a nie postów na
grupy dyskusyjne, co zabrania netykieta.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx