Re: Poprzycinany tekst

Autor: Zofia <abc_at_def.com>
Data: Tue 27 Dec 2011 - 15:03:47 MET

> "*lub wysyłanie poczty w formacie html*"
> :->

Muszę się przyznać, że nic z Twoich Piotrze odpowiedzi nie rozumiem. :-(

Może źle określiłam mój problem jako "poprzycinany tekst", ale myślę, że to
co
pokazuje siÄ™ na grupie wystarczajÄ…co ilustruje o co mi chodzi.
Jestem pewna, że kiedyś tak nie było, ale nie wiem co się zmieniło w
międzyczasie.
Jedyne co przychodzi mi do głowy to fakt, że kiedyś używałam Internet
Explorera,
a teraz używam FireFoxa. Ale czy to mogłoby mieć taki skutek?

Pozdrawiam
Zofia