Re: Symulacja bezpośredniego połączenia z netem dla jednego programu

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 21 Dec 2011 - 09:48:24 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Dominik & Co"
>Googlaj±c widzê, ¿e nie tylko ja mia³em ten problem, ale odpowiadacze
>najczê¶ciej nie rozumiej± pytania i ka¿± wy³±czyæ proxy w systemowych
>ustawieniach. A jak siê trafi taki, co pytanie zrozumie, to nie
>zna odpowiedzi :-)

Pytanie nie jest jednoznaczne.
Czy program ma zaszyte na sta³e, ¿e ³±czy siê z danym, niezmienialnym IP
i sam sobie robi transakcjê HTTP, czy ma zaszyte, ¿e ³±czy siê
bezpo¶rednio, ale host jest ustawialny?
W tym drugim wypadku powinno siê jakie¶ proxy znale¼æ.
A je¶li to ten pierwszy przypadek, to np. postawiæ system w wirtualce,
obok postawiæ w wirtualce linuksa i przechwyciæ po³±czenie
przekierowuj±c na proxy, o którym wspomina³em wcze¶niej (od biedy mo¿na
samemu pewnie w jakim¶ pythonie skleciæ).

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |