Symulacja bezpośredniego połączenia z netem dla jednego programu

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_na_gmailu_at_com.invalid>
Data: Wed 21 Dec 2011 - 07:28:29 MET

Dzień dobry wszystkim,

Jest komputer z Windows (XP SP3), www tylko przez proxy z autoryzacjÄ….
I oczywiście musi trafić się inteligentnie napisany program,
co to proxy ma sam pan wiesz gdzie i nie może się połączyć.
Niestety programiści nie byli nawet na tyle inteligentni
jak w przypadku np. Nokia Software Updater, który co prawda olewał
autoryzację, ale systemowe ustawienia proxy czytał, więc sprawę
dało się załatwić Fiddlerem.

A co z takim przypadkiem? Da się jakoś (a jeśli tak- jak najprościej?)
zasymulować bezpośrednie połączenie (http) dla tego przypadku,
używając proxy?

Googlając widzę, że nie tylko ja miałem ten problem, ale odpowiadacze
najczęściej nie rozumieją pytania i każą wyłączyć proxy w systemowych
ustawieniach. A jak siÄ™ trafi taki, co pytanie zrozumie, to nie
zna odpowiedzi :-)

Pierwsze z brzegu:
http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/w7itpronetworking/thread/0d04966e-278a-430b-8d7b-aae9c3d676aa

--