Re: Ciekawostka z systemem XP OEM

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 12 Dec 2011 - 12:14:37 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Skrypëk"
>I nie stoi. Tylko ty się nie możesz pogodzić z ustawą o ochronie praw
>autorskich.

W przeciwieństwie do ciebie, ja wiem, że nie ma "ustawy o ochronie praw
autorskich", jest "Ustawa o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych".
I oczywiście jesteś w stanie mi pokazać te zapisy, które mówią o "kopii
na prawach oryginału", oraz o niemożności "bycia przedmiotem obrotu
handlowego"? Albo przynajmniej przepisy, które pozwalają wprowadzić
licencjodawcy odpowiednie zapisy do umowy?

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |