Re: Śledzenie zamrożenia

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 09 Dec 2011 - 14:36:23 MET
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <4ee20ed4$0$5811$65785112@news.neostrada.pl>

In news:op.v57mffv4axscp6@sura.wroclaw.optopol.zawiercie,
*Wojciech "Spook" Sura* <w.no-spam.sura@optopol.com.pl> typed:

> Pytanie: W jaki sposób mogę wyśledzić, co powoduje zamrożenie systemu?

Uruchom Process Monitor
http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/systeminformationutilities.mspx
Process Explorer
http://technet.microsoft.com/pl-pl/sysinternals/bb896653(en-us).aspx ,
a może?:
BlueScreenView
http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

-- 
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy
Received on Fri Dec 9 14:40:02 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 09 Dec 2011 - 14:42:00 MET