Śledzenie zamrożenia

Autor: Wojciech \ <w.no-spam.sura_at_optopol.com.pl>
Data: Fri 09 Dec 2011 - 07:46:17 MET

Hej!

Crosspost na pl.comp.pecet i pl.comp.os.ms-windows.winnt, FUT na
p.c.o.m.winnt.

Mam pewien problem z notebookiem - otóż po wymianie (w serwisie) napędu
DVD/RW już dwukrotnie zamarzł mi system. Mysz przestaje się ruszać, system
nie reaguje na polecenia, choć - co ciekawe - szarpie sobie dyskiem od
czasu do czasu, jak gdyby zamarzła tylko karta graficzna.

Miałem taki problem na samym początku (nie dało się zaktualizować
sterowników karty graficznej - system się zawieszał) i serwisanci
poradzili mi, żebym zaktualizował BIOS, co też uczyniłem i problemy
ustąpiły. Jednak w tej chwili system zamarza mi znów.

Co ciekawe, oba "zamarźnięcia" wystąpiły w momencie, gdy najechałem myszką
na folder, żeby gdzieś go przenieść; normalnie w takiej sytuacji powinien
pokazać się tooltip ze szczegółami zawartości foldera, ale tak się nie
stało.

Specyfikacja: Asus M50Vn (karta to GeForce 9650M), system - Windows 7 OEM
ze wszystkimi aktualizacjami. Najnowsze sterowniki ze strony NVidii.

Pytanie: W jaki sposób mogę wyśledzić, co powoduje zamrożenie systemu?

Pozdrawiam -- Spook.